حفظ سلامتی در محیط کار
نوشته شده توسط : مریم

 

بهداشتی باشید

ویروس ها و باکتری ها می توانند برای مدت مشخصی روی سطوح مختلف باقی بمانند. ممکن است پلاستیکی، چوبی، فلزی و غیره باشند. هنگامی که شما این سطوح را لمس می کنید، ویروس ها و باکتری ها به دست شما منتقل می شوند و از دست شما می توانید آن را به چشم، دهان یا بینی خود منتقل کنید و اجازه دهید این میکروب ها وارد بدن شما شوند و باعث بیماری های مختلف شوند.

راه حل: بهداشتی باشید. میز کارتان را مرتب تمیز کنید. نه فقط میزتان، بلکه سطوح وسایلی که استفاده می کنید، کامپیوتر، تلفن، پرینتر، ماوس و... را هم تمیز کنید. هر چیزی که لمس می کنید، حداقل ۵ دقیقه در پایان روز آن ها را تمیز کنید تا میز کارتان را مرتب و مرتب کنید تا روز بعد وقتی به میز کارتان رسیدید، خیالتان راحت باشد. اینجا را بخوانید

یاد بگیرید چگونه استرس را مدیریت کنید

استرس، زمانی که مدیریت نشود، می تواند برای عملکرد و بهره وری، سلامتی و زندگی شما مضر باشد. به همین دلیل است که باید بدانید چگونه آن را مدیریت کنید. در وبلاگ قبلی ما، ۵ نکته مدیریت استرس در محیط کار را فهرست کرده ایم:

شناخت عوامل استرس زا به شما کمک می کند تا بتوانید واکنش خود را نسبت به آن کنترل کنید.

انتخاب های سالم داشته باشید : از زیاده روی در اموری مانند سیگار کشیدن، نوشیدن مشروبات الکلی و استرس زا خودداری کنید، در عوض ورزش کنید، سالم غذا بخورید و خواب کافی داشته باشید.

تعیین مرزها - ایجاد مرز بین کار و زندگی شما برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که ایمیل کاری خود را پس از ترک دفتر چک نکنید، یا بدانید چه زمانی کاری که در حال حاضر انجام می دهید را برای فردا ترک کنید.

زمانی که دچار فرسودگی شغلی یا استرس می شوید، انرژی خود را با صرف وقت یا تعطیلات، قطع ارتباط با کار، انجام کاری که دوست دارید و غیره پر کنید. 

http://giher.blogfa.com/

حمایت شوید - با کسی صحبت کنید، از افرادی که به آن ها اعتماد دارید کمک بگیرید، یا می توانید برای مدیریت استرس از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

اهداف شما در زندگی مهم هستند، اما تنها زمانی می توانید به آن ها دست یابید که از نظر جسمی، عاطفی و ذهنی در وضعیت مناسبی قرار داشته باشید. به همین دلیل است که سلامت شما مهم است. با رعایت نکات بالا می توانید در محل کار سالم بمانید.

 





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: